Ilyen az, ha megpróbálnak összetörni egy Koenigsegget – videó
Ezúttal nem egy "átlagos" autót, hanem egy Koenigsegget kellett ripityára törni, hogy kiderüljön, mennyire biztonságos a kocsi.
Ezúttal nem egy "átlagos" autót, hanem egy Koenigsegget kellett ripityára törni, hogy kiderüljön, mennyire biztonságos a kocsi.
A sorompó már épp csukódott, amikor a mentőautó felhajtott a sínekre. Kihajtani viszont már nem tudott az átjáróból.
Azt nem tudni, mitől borult fel a teherautó, a jármű azonban még egy oszlopot is kidöntött.
A texasi gyorsulási versenyen két Lamborghini is kihullott, utóbbi egy igazi erőgép volt.
A Lamborghini sofőrje áthajtott a piroson, a kerékpáros rendőr ezután eredt a nyomába.
Úgy tűnt, semmi akadály nincs az autós előtt, a bajt csak az utolsó pillanatban vette észre.
A Lamborghini Urus hangja is pont olyan, mint maga az autó: egy sportkocsiba oltott terepjáró.
Vagy az autóval vagy a sofőrrel nem stimmelt valami, mert ez a baleset elkerülhető lett volna.
V6-V8-V10-V12 lassan értelmetlen kifejezések lesznek, addig viszont izomból játszik a rezesbanda.
Tényleg ez az utak törvénye? A teljes videó alapján feltételezhető, hogy az egyik kamionos a másikat leszorítva akart elégtételt venni.
Óriási tervet gondolt ki a kínai gyalogos, hogy a biztosításból/kártérítésből pénzt lásson. A dolog viszont nem egészen úgy sült el, ahogy tervezte.
A sofőr egy autó és egy kamion között cikázva akart duplán sávot váltani, de nem úgy végződött a dolog, ahogy eredetileg gondolta.
Koccanások, tilosban parkolások, vélt vagy valós sérelmek, lassan mindent felveszünk a kamerákkal. Már csak a világos szabályozás hiányzik, mire is jók ezek a felvételek.
A fehér autó sofőrje valamiért úgy gondolta, jó ötlet a ködös-havas időben megelőzni egy kamiont.
Az autósnak valószínűleg nem tűnt fel, hogy a benzinkúttól a szokásosnál egy kicsit nehezebben tud kihajtani.
Fedélzeti kamera rögzítette, ahogy egy nő szinte szétnézés nélkül akart átrohanni az úttesten. Csak erős idegzetűeknek.
A ritkán cserélt olaj látványa még a legkevesebb, amivel meg kell birkózniuk az autószerelőknek.
A sofőr legalább 90 km/h-val hajtott keresztül a körforgalmon.
A Nürburgringen többnyire csak több száz lóerős versenyautókat láthatunk, de furcsaságokból idén sem volt hiány.
Az autó hátsó ülésen ülő utasa úgy repült ki az ütközéstől, mint egy rongybaba.